Vanliga frågor

Leverans

Frågor om leverans?

Vinnea Pulse™ skickas från vårt lager i Karlstad. Standard hanteringstid för beställningar är 1–2 dagar, beroende på efterfrågan.

Leveranstiden är 1–3 dagar. Observera att hanteringstiden för beställningar är 1–2 dagar, beroende på efterfrågan.

Självklart! Vi skickar spårningsnummer via e-post.

Vid köp av Vinnea Pulse™ står vi för fraktkostnaden. Paketet levereras i första hand till din brevlåda. Om det mot förmodan inte går att leverera till din brevlåda, skickas paketet till närmaste postombud. Du får då en avisering.

Retur och garanti

Frågor om retur och garanti?

Det har du! Vi vill göra det riskfritt att testa vår produkt, så att de som verkligen behöver hjälp kan se att det finns en lösning. Därför erbjuder vi en 90 dagars pengarna-tillbaka-garanti om du inte är nöjd.

För frågor om retur av varor, vänligen kontakta oss på: support@vinnea.se

Vi har stort förtroende för att Vinnea Pulse™ kan förändra din mensvardag, men vi förstår att alla kroppar är olika. Om du inte upplever någon smärtlindring, eller om du av andra skäl inte är nöjd med din beställning, omfattas du av vår 90 dagars nöjdhetsgaranti. Du kan enkelt kontakta oss på kundservice, så får du dina pengar tillbaka!


support@vinnea.se

När du returnerar till oss får du hela köpesumman tillbaka, men portokostnaden för att skicka tillbaka produkterna står du själv för.

Andra frågor?

Kontakta oss på support@vinnea.se

För frågor relaterade till Vinnea Pulse™, se våra "Vanliga frågor och svar" längst ner på produktsidan.